Ε Υ Γ Ο Ν Ι Κ Η...ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ...ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΠΟΙΟΝ...???!!!
ΜΕ ΤΗΝ "ΕΜΦΥΤΕΥΣΗ" ΤΩΝ ΙΩΝ (ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΜΑΣ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ), Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Α Ν Τ Ι Κ Ε Ι Μ Ε Ν Ο...!!!
ΕΛΛΗΝΕΣ...ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ...ΤΩΝ ΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΟΝΤΩΝ...!!!
ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ...!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια