ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Ελλήνων Συνέλευσις Νέων Μουδανιών, ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Ε.ΣΥ. Κασσάνδρας ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΠΡΌΣΚΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΓΕ ΣΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ !!!
https://www.facebook.com/giorgos.kiriakelis/posts/4360308520680078 ΑΛΦΕΙΟΣ : ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΓΕ ΣΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ !!! Ο ΜΟΝΑΔ...Read More