24 ΩΡΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το Ρωσικό Υποβρύχιο επικοινωνεί κανονικά με το Ρωσικό Ναυτικό

 

Στις 19/3/21 ρώσικη στρατιωτική πηγή αποκαλύπτει ότι: Το Ρωσικό Υποβρύχιο επικοινωνεί κανονικά με το Ρωσικό Ναυτικό .

Το υποβρύχιο του στόλου της Μαύρης Θάλασσας “Ροστόφ Ον Ντον”, το οποίο εξαφανίστηκε από τα ραντάρ των πλοίων του ΝΑΤΟ στη Μεσόγειο Θάλασσα, βρίσκεται σε επαφή και μεταδίδει πληροφορίες, το επίπεδο μυστικότητας του ρωσικού υποβρυχίου υπερέβη τις προσδοκίες.

dimpenews. com

……………………………………………………………

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια