ΑΛΙΕΦ: “Πως πήρε η Αρμενία τόσα πολλά όπλα, τόσο εξοπλισμό;” !!! Ο ΗΤΤΗΜΕΝΟΣ ΑΖΕΡΟΣ ΑΠΟΡΕΙ ΠΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΑΡΜΕΝΙΩΝ ΤΟΥ ΑΡΤΣΑΧ !!!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Τον Αρμενικό στρατό οπλίζει ο Αρμενικός λαός։ ΥΠΑΜ ΤΟΥ ΑΡΤΣΑΧ (ΝΑΓΚΟΡΝΟ ΚΑΡΑΜΠΑΧ)
Πρός ερώτηση του Προέδρου Αζερμπαϊτζάν Ιλχάμ Αλίγιεφ ο οποίος νωρίτερα αναφέρθηκε σε στρατιωτικό οπλισμό της Αρμενίας λέγοντας:
“Πού πήρε η Αρμενία τόσα πολλά όπλα, τόσο εξοπλισμό; Ο στρατιωτικός προϋπολογισμός της Αρμενίας, ο κρατικός προϋπολογισμός μας είναι γνωστοί. Με ποια μέσα αγοράζουν αυτά τα όπλα και τον εξοπλισμό; Προκύπτει ερώτημα. Ποιος τους οπλίζει;”
Ο Εκπρόσωπος του ΥΠΑΜ Αρτσρουν Χοβαννισιάν απάντησε: Πείτε κάποιον ότι τον Αρμενικό στρατό οπλίζει ο Αρμενικός λαός!
Ακόμα και οι γυναίκες πάνε στη πρώτη γραμμή!
«Οι Αρμένιοι ελεύθεροι σκοπευτές είναι ακριβώς όπως έχουμε δει στις ταινίες», αναφέρει ο μισθοφόρος
………………………………………………………………………
ΚΟΙΤΑΤΕ ΠΟΙΟΣ ΡΩΤΑΕΙ !!! ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟΥΡΚΙΑ-ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ 400 ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΣΤΟ ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ !!
Περισσότεροι από 100 πολίτες τραυματίστηκαν από την επίθεση των Αζερίων: ΕΚΠ (Ενιαίο Κέντρο Πληροφορίων της Αρμενίας)
Ο Αζέρος αιχμάλωτος Γιουλυσίβ Νουραντίν νοσηλεύεται σε ένα από τα νοσοκομεία του Αρτσάχ
…………………………………………………………………………………………………………




Δεν υπάρχουν σχόλια